Instagram : @artotes.co

Senarai Peserta Awden Giveaway

 Alhamdulillah dan bersyukur ke hadrat Ilahi di atas kesempatan mengadakan Giveaway buat kali ini. Sebenarnya Kekja takut juga nak buat giveaway atau segmen di blog dek kerana kekangan masa dan tenaga bekerja seharian - takut tak sempat nak manange dan banyak pula yan tertangguh nanti hehe..

In shaa allah, dengan kesempatan yang diberi. Kekja cuba mencari masa untuk dunia blog yang sudah menjadi sebahagian hidup Kekja sejak zaman remaja lagi.


Terima kasih yang tidak terhingga kepada semua bloggers yang sudi join giveaway. hehe kalini tak ramai mungkin sebab tak ramai tengok Kdrama hehe. tak lupa juga kepada yang sudi komen di blog Kekja. Semoga Allah membalas segala kebaikan. 

Di sini, Kekja kongsikan link blog yang telah menyertai giveaway kali ini. Semoga dapat menjadi panduan, menambah pengetahuan dan skill kehidupan. Hidup ini tak mudah, carilah seni dalam menongkah kehidupan agar hidup terus bernafas, bersinar kembali dan diberkati. In shaa Allah.

Ada yang perlu diberi tunjuk ajar dan bimbingan dengan cara keimanan, ada yang perlu diajar dengan cara pengetahuan dan ada juga yang belajar dari kehidupan orang lain. Begitulah antara seni dalam menongkap arus kehidupann. So here Kekja kongsikan artikel " Kdrama Yang Memberi Inspirasi ", korang boleh komen juga artikel mana yang menarik minat kalian! nak tahu juga pendapat korang hehe. 

Senarai Peserta Awden Giveaway by Faezah Mdnor

1. https://mummyayu.blogspot.com/2024/09/awden-giveaway-by-faezah-mdnor.html

2. https://nasuha-itsmyessay.blogspot.com/2024/09/awden-giveaway-by-faezah-mdnor.html

3. https://www.sheilaarshad.com/2024/09/awden-giveaway-by-faezah-mdnor.html


In shaa Allah, pemenang akan di umumkan akan datang! hehehe


/

Nantikannnnnnnn.




2 Comments

Komen anda amat saya hargai!

  1. tak sempat nak jon...bila dah dpt idea tu, dah terlepas tarikh tutup...btw, good luck contestans

    ReplyDelete
  2. all the best & good luck semua :-)

    ReplyDelete
Previous Post Next Post

Contact Form